BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

Foto Saya
nurul ina
Nama Panggilan nurul or fina...seorang yang suka berkwn....n hope de ramai kwn yg leh kongsi masalh n leh di ajak berborak...
Lihat profil lengkap saya

Rabu, 13 April 2011

Best sgt

Smlm secara rasminyaa ak couple dgn dia.....Tp perkara ni mesti dirahsiakan yg dia bf ak...Sbb dia ex mmbr ak.....Ak pun x thu mcm mn ak leh ske dia sedangkan dh 2thun x jumpa sbb ak pindh jb...Lps spm kitaorg berhbg balik....Ak x thu nk ckp mcm mn yg pasti ak seba slh sbb couple dgn dia bkn pe yela mmg btl dia dh pts dgn mmbr ak....Enthla x thu nk ckp mcm mn....Biarla ati je yg tahu....>(mood : sedih )

Tp ak sedih kadang2 yela org lain couple xde pun rahsia2 tp ak kena rahsia....Ak harap dia bf yg kekal lama mcm ak couple dgn ZAHARI dulu.....Agpun leps ni ak nk sambung bljr jauh pulk 2 enth dia leh tggu ke x .....Tlg doakan hbgn ak dia si dia.....

1 ulasan:

Miss Eiza berkata...

All the best Ina..Tak kira lah cita ataupun cinta :)